Badania Shopify & Ipsos zrealizowane wśród 900 marek z branży retail w 14 krajach świata pokazują, że specjaliści aż 82% brandów wierzą, iż w bieżącym roku najważniejsze będzie budowanie i zwiększanie doświadczenia klientów z marką, a 40% marek jest przekonanych, że to właśnie budowanie tych doświadczeń z brandem będzie priorytetem numer jeden. Jednocześnie jest to aktualnie największe wyzwanie, któremu właściciele marek muszą stawić czoło w 2023 r. – uznawanym za czas recesji.
Przykładem praktyka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na rynkach międzynarodowych jest Chris Igwe. Ambasador International Mentoring Community of Real Estate pomoże swoim rozmówcom zrozumieć wszystkie zależności zachodzące w retailu. Jak zbudować relację między dwiema stronami biznesu, którymi są najemcy i właściciele? Jak zachować jego wartość? Przede wszystkim jednak program mentoringowy to wyjątkowa możliwość nauki o tym, jak tworzyć i rozwijać swój brand, budować jego strategię rozwoju i kreować tak cenne obecnie doświadczenie z nim.
Według badań Deloitte, 75% menedżerów wyższego szczebla czuje presję ze strony swoich klientów co do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, a 46% z nich przyznaje, że wymaga obecnie od dostawców oraz partnerów biznesowych spełnienia wymaganych kryteriów dotyczących zachowań prośrodowiskowych. Podobny nacisk jest wyraźnie odczuwalny ze strony konsumentów, którzy coraz częściej w swoich wyborach stawiają na marki, które nie są obojętne wobec zasad zrównoważonego rozwoju. Warto zatem uczyć się od najlepszych, aby repre...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!