Zrównoważony rozwój osobisty

PROPERTY

Świadomie dbamy o zrównoważony rozwój. Coraz mocniej interesujemy się tą problematyką. Szukamy rozwiązań i udogodnień zgodnych z najlepszymi praktykami. Dbamy o otoczenie i wpływamy na pozytywne zmiany otaczającego nas świata. Dotyczy to niemal wszystkich gałęzi przemysłu i handlu. Czy w tym wszystkim jest miejsce na zrównoważony rozwój… osobisty? Dbałość o samorozwój jest równie ważna jak troszczenie się o świat wokół nas. Jedno pociąga za sobą drugie. Aby skutecznie dbać o nasze otoczenie, musimy zadbać również o siebie. Znajdźmy czas na wzbogacanie wiedzy i rozwijanie swoich umiejętności przez uczenie się od najlepszych praktyków w branży – od tych, którzy już nie jeden kryzys mają za sobą.

Badania Shopify & Ipsos zrealizowane wśród 900 marek z branży retail w 14 krajach świata pokazują, że specjaliści aż 82% brandów wierzą, iż w bieżącym roku najważniejsze będzie budowanie i zwiększanie doświadczenia klientów z marką, a 40% marek jest przekonanych, że to właśnie budowanie tych doświadczeń z brandem będzie priorytetem numer jeden. Jednocześnie jest to aktualnie największe wyzwanie, któremu właściciele marek muszą stawić czoło w 2023 r. – uznawanym za czas recesji.

Przykładem praktyka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na rynkach międzynarodowych jest Chris Igwe. Ambasador International Mentoring Community of Real Estate pomoże swoim rozmówcom zrozumieć wszystkie zależności zachodzące w retailu. Jak zbudować relację między dwiema stronami biznesu, którymi są najemcy i właściciele? Jak zachować jego wartość? Przede wszystkim jednak program mentoringowy to wyjątkowa możliwość nauki o tym, jak tworzyć i rozwijać swój brand, budować jego strategię rozwoju i kreować tak cenne obecnie doświadczenie z nim.

Według badań Deloitte, 75% menedżerów wyższego szczebla czuje presję ze strony swoich klientów co do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, a 46% z nich przyznaje, że wymaga obecnie od dostawców oraz partnerów biznesowych spełnienia wymaganych kryteriów dotyczących zachowań prośrodowiskowych. Podobny nacisk jest wyraźnie odczuwalny ze strony konsumentów, którzy coraz częściej w swoich wyborach stawiają na marki, które nie są obojętne wobec zasad zrównoważonego rozwoju. Warto zatem uczyć się od najlepszych, aby repre...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy