Co warto wziąć pod uwagę, lokując najemców w pasażach w centrach handlowych?

PROPERTY
Komercjalizacja obiektów handlowych zależna jest od wielu czynników: rodzaju obiektu, jego położenia komunikacyjnego, sąsiedztwa konkurencji. Dobór najemców kiedyś skupiał się na markach sieciowych.

Ich lokalizacja w danym centrum handlowym zakładała rozmieszczenie sklepów z tej samej branży w zupełnie różnych jego częściach. Klient obchodził wówczas całą galerię, co przekładało się na ruch, a także na wyższe obroty. Sprawdzało się to i nadal sprawdza w małych galeriach handlowych. Jednak to rozwiązanie ma pewien dość znaczący minus: odwiedzający czują się zmęczeni szukaniem produktów, które chcą kupić. Obecnie, szcz...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałów pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy