Przeszedłeś długą drogę w segmencie Facility Management i od niemal 10 lat piastujesz w nim wysokie stanowiska. Jaka jest według Ciebie najważniejsza cecha tej branży? Co sprawia, że człowiek może chce się utożsamiać z FM-em?
Lech Wodecki: Jeżeli miałbym wybrać jedną cechę, to byłaby to różnorodność. Z pewnością nie jest to biznes nudny, w którym występuje duża powtarzalność. Wręcz przeciwnie. Dla zewnętrznych obserwatorów nasza branża może wydawać się prosta, ale przyglądając się jej z bliska i funkcjonując w niej, można dostrzec, że cechuje się dużym pluralizmem i dynamiką. Tutaj każdy klient jest inny, prowadzi odmienne interesy i w związku z tym ma różne potrzeby, my staramy się to zrozumieć, zinterpretować oraz zaproponować takie rozwiązania, które odpowiedzą na potrzeby teraźniejszego i przyszłego biznesu.
Czy po tylu latach w tej branży odczuwasz stagnację? Co jest dla ciebie największą motywacją?...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!