BIM – Customer Experience (CX) na etapie eksploatacji

FACILITY

O nieoczywistych korzyściach z BIM dla inwestorów, deweloperów oraz właścicieli nieruchomości rozmawiamy z Maciejem Wiśniewskim, prezesem Zarządu LOREDO RES.

Dlaczego rozmawiamy o CX w perspektywie BIM – to raczej niecodzienne podejście do tematu?


Zdecydowanie niecodzienne, ale niezbędne. Kiedy w 2018 roku, jako LOREDO RES, podjęliśmy decyzję o tym, że chcemy stworzyć koncepcję, która wprowadzi BIM do etapu eksploatacji, usłyszałem słowa, które do dziś towarzyszą nam we wszystkim co robimy. Usłyszałem, że jeśli chcemy, aby nasz pomysł został dobrze zrozumiany, musi zawierać w sobie ukierunkowanie na Customer Experience. Klienci muszą poczuć tę koncepcję, zrozumieć jakie doświadczenia im dostarcza – dokładnie w ten sam sposób jak na co dzień wybieramy kawiarnię czy aplikację do słuchania muzyki. Muszą poczuć różnicę!


Czy zatem orientowanie tematyki BIM na firmy Facility Management jest już niewystarczające?


Po kilku latach doświadczenia z tą problematyką zrozumieliśmy, że od początku BIM powinien być orientowane w inny sposób. Rozpoczynając naszą podróż byliśmy utwierdzani w przekonaniu, że procesy BIM pomogą nam w lepszym dostarczeniu usług, że powinny być adresowane do firm świadczących usługi FM, najlepiej tych zarządzających technicznie nieruchomościami.

Uczes...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy