Znaczenie cyfryzacji FM w kontekście zmian globalnych
Zmiany w otoczeniu biznesowym firm, nie tylko w branży FM, wynikają m.in. z postępującej cyfryzacji i wzrostu znaczenia analizy danych. Dla wielu firm wdrażanie cyfryzacji i zaawansowana analityka staje się sporym wyzwaniem. Brakuje doświadczonej kadry kierowniczej, która rozumiałaby nie tylko biznesowe i organizacyjne aspekty działania firm, ale także konieczność wdrażania cyfrowych rozwiązań i wykorzystywania ich do budowania przewagi konkurencyjnej. Faktem jest to, że od automatyzacji i robotyzacji nie uciekną również firmy z sektora Facility Management. Jako specjalistyczne firmy usługowe, utrzymujące technicznie rozproszoną infrastrukturę klienta powinny umieć korzystać z gromadzonych danych, dokonywać odpowiednich pomiarów i porównań, aby pomagać klientom w osiąganiu ich celów już nie tylko finansowych, ale także środowiskowych. Wsparcie powinno także dotyczyć sporządzania kompletnych raportów, które posłużyłyby porównawczo dla obiektów rozsianych w kraju, ale także za granicą. Cyfryzacja potrzebna jest nam do poprawy zarządzania pracownikami, jak i procesami w innowacyjnych firmach. Już dawno nastąpił koniec z zarządzaniem intuicyjnym opartym na przestarzałych schematach. Każdego dnia, w trakcie codziennej pracy potrzebujemy strategii i wizji rozwoju, tym bardziej w rzeczywistości która nas dopadła (czyt. COVID-19). Cyfryzacja pozwala nam integrować i analizować dane, które otwierają przed nami nowe możliwości, a klientom dają spokojny sen.
W czasie pandemii zderzyliśmy się z koniecznością pracy zdalnej, raportowaniem i generowaniem dokumentacji w formie elektronicznej, wieloma wymaganiam...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!