Tworzyć więcej, wykorzystując mniej – wywiad z ekspertem marki Tork

FACILITY

Marka Tork to jeden z liderów rozwiązań wspomagających dbanie o higienę w przestrzeniach publicznych i komercyjnych, w tym biurach. O potencjale produktów marki Tork oraz jej zaangażowaniu w ekologiczne inicjatywy w rozmowie z naszą redakcją opowiedział Wojciech Nizio, regional brand activation firmy Essity.

Postpandemiczna rzeczywistość: biura od kilku miesięcy wypełniają się na nowo pracownikami i choć o pandemii powoli już zapominamy, to doświadczenia ostatnich 3 lat pozostały w naszej świadomości i niejako nauczyły przywiązywać większą wagę do higieny sanitarnej. W jaki sposób za pomocą produktów z oferty Tork można zadbać o bezpieczeństwo sanitarne w biurze?

Wojciech Nizio: Badania jednoznacznie pokazują, że wygodne biuro to za mało. Wraz z powrotem pracowników do biur zwiększyły się ich oczekiwania dotyczące higieny i zrównoważonego rozwoju – 97% ankietowanych oczekuje, że ich miejsce pracy będzie bardziej przyjazne środowisku. Jak zatem namówić pracownika do powrotu do biura i zapewnić odpowiadające mu warunki? – oto dylemat niejednego pracodawcy i zarządcy obiektu. Wybór rozwiązań higienicznych jest tu kluczowy. Standardem stało się już wyposażenie nieruchomości biurowych w produkty do dezynfekcji. Dozowniki z produktami należy umieszczać nie tylko w łazienkach, lecz także przy wejściu do budynku, w salach konferencyjnych i na korytarzach. Nasze standy z produktami higienicznymi łatwo wkomponowują się we wnętrza. Mają panel pozwalający na komunikację z gośćmi i pracownikami. Możn...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy