Niestety, to prawdziwa historia z listopada 2022 roku, kiedy to z rozprzestrzeniającym się pożarem musiał się zmierzyć właściciel jednego z warszawskich sklepów należącego do najbardziej znanej sieci marketów w Polsce. W przypadku poważnych zdarzeń losowych pierwsze, co przychodzi na myśl, to straty w towarze, spadek przychodów i konieczność zamknięcia lokalu do czasu całkowitego usunięcia skutków pożaru. Z upływem czasu generuje to coraz większe straty finansowe. Mętlik w głowie oraz pogłębiające się z godziny na godzinę szkody powodują, że nie ma czasu nawet pomyśleć o wytwarzających się w tym procesie niebezpiecznych związkach chemicznych.
Dzięki szybkiej reakcji straży pożarnej niebezpieczeństwo zostało zażegnane, ale właściciel został z wszystkimi pozostałościami po pożarze i akcji gaśniczej (kałuże wody, obłoki pyłu itd.). Został także z pytaniami: co teraz? jak szybko usunąć zapach spalenizny w markecie po pożarze?, jak zminimalizować straty w towarze?, i jak szybko przywrócić pracę sklepu? Wpadł na pomysł ozonowania.
Pożary w marketach
„Duży pożar w Pomieczynie. Straty szacowane...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!