Inwestycja odporna na kryzys. Osobista marka premium rozwiązaniem dla agentów nieruchomości

FACILITY

Rynek nieruchomości zawsze był i będzie wysoko-konkurencyjny. To jedna z jego cech i trzeba ją zaakceptować, jednocześnie strategicznie myśląc o tym, jak się wyróżnić na tle konkurencji, jak sprawić, aby przyciągać tylko właściwych klientów oraz sprzedających. 

Prawdopodobnie kiedy słyszysz wyrażenie „marka osobista”, to myślisz o celebrytach albo influencerach. Tak, oni rzeczywiście są markami osobistymi, ale taką marką właściwie jest każdy z nas, bo każda osoba budzi konkretne skojarzenia i emocje w swoim otoczeniu. A właśnie te skojarzenia i to, co mówią na twój temat inni, często ma wpływ na twoją karierę czy rozwój twojego biznesu. Oczywiście, są branże, w których praca własnym nazwiskiem jest mniej lub bardziej istotna. Chyba nie masz jednak wątpliwości, że w sprzedaży nieruchomości, gdzie właściwie cały biznes opiera się na relacjach, marka osobista jest niezwykle ważna. Co więcej, właśnie osobista marka premium zdecydowanie ułatwia pozyskiwanie klientów, a w konsekwencji zarabianie.

Czym według mnie jest osobista marka premium?

To najbardziej pożądany elitarny ekspert w swojej niszy, specjalizacji – innymi słowy jest to pierwsze skojarzenie z problemem do rozwiązania, korzyściami do dostarczenia, odpowiedzią na problem klienta. To takż...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy