Zadbaj o relacje nie tylko z mediami

PROPERTY

Na co dzień pracuje dla firmy doradczej Cresa Polska, dodatkowo pełni funkcję prezeski Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Luiza Jurgiel-Żyła opowiada o współpracy PR-owca z ekspertami, dobrych i złych praktykach PR-owych w branży nieruchomości komercyjnych, a także o praktykach, które chciałaby w niej zaimplementować.

Branża nieruchomości komercyjnych jest dosyć hermetyczna. Jak zaczęła się Pani przygoda z PR nieruchomości komercyjnych?

Można powiedzieć, że moja przygoda z PR-em nieruchomości komercyjnych była dziełem przypadku. Pracowałam w agencji First Public Relations, która prowadziła biuro prasowe firmy Cushman & Wakefield. Kiedy kolega, który za nie odpowiadał, zmieniał pracę, nie było osoby wdrożonej w tę branżę, postanowiono zatem wybrać kogoś na seniorskim stanowisku i padło na mnie. Jako że wcześniej pracowałam dla stacji telewizyjnych CNN, Cartoon Network i History, na początku zetknięcia się z branżą nieruchomości komercyjnych w 2014 r. myślałam, że czeka mnie… straszna nuda. Okazało się, że był to jednak powrót do PR sensu stricto, za którym trochę tęskniłam. Podczas mojego urlopu macierzyńskiego odezwał się do mnie Piotr Kaszyński z zaproszeniem do współpracy w Cresa, która pojawiła się wtedy na rynku polskim. Potrzebował kogoś, kto już zna branżę i dziennikarzy, bo przy debiucie marki na rynku nie ma miejsca na zrobienie drugiego pierwszego wraże...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy