Sieci handlowe muszą dostosować infrastrukturę, aby móc efektywnie konkurować w e-commerce

ZARZĄDZANIE
Jak wynika z raportu Jones Lang LaSalle, sektor nieruchomości pełni kluczową rolę w dynamicznie zmieniających się strategiach sprzedaży

Dynamiczny rozwój internetowego handlu na całym świecie skłania sieci handlowe do przywiązywania większej wagi do tego, jak i kiedy przesyłki z ich produktami trafią do adresatów.

 

Raport międzynarodowej firmy doradczej Jones Lang LaSalle pokazuje, jak poszczególne rynki na świecie rozwijają swoją infrastrukturę logistyczną, by sprostać lokalnym warunkom i potrzebom konsumentów.

Craig Meyer, President of Industrial, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Globalna ekspansja sieci handlowych kojarząca się z tworzeniem nowych sklepów na najdroższych ulicach, takich jak nowojorska 5 Aleja albo Pola Elizejskie w Paryżu, teraz oznacza również uruchamia

...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy