Określenie etapu, w którym znajdują się nasi potencjalni klienci, pomaga zdefiniować, gdzie i jak rozpocząć rozmowę z odbiorcą naszych usług FM.
Podpowiada to nam także, jak dostarczyć odpowiednie informacje, w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości.
Poniżej, dla porządku, pokrótce opisuję wszystkie pięć etapów świadomości potencjalnego klienta:
- Klient zupełnie nieświadomy: To klient, który nie wie, że ma potrzebę. Nie jest świadomy, że schemat postępowania lepszy niż obecny istnieje, a z pewnością nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest nim dobrze „skrojony” produkt FM.
- Klient świadomy problemu: To klient, który wie, że ma problem, ale na razie nie ma świadomości, że nasza usługa FM rozwiąże problemy jego organizacji. Wynika to głównie z braku wiedzy o istniejących możliwościach.
- Klient świadomy rozwiązania: To klient, który wie, jakich rezultatów oczekuje, jest również świadomy istniejących, konkurencyjnych do naszych rozwiązań. Nie słyszał jednak o oferowanej przez naszą firmę usłudze lub produkcie.
- Klient świadomy produktu: To klient, który wie o naszej firmie i oferowanym rozwiązaniu. Zna też ofertę konkurencji. Nie jest jednak zdecydowany na podpisanie umowy, ponieważ nie wie, która opcja będzie dla niego najlepsza.
- Klient najbardziej świadomy: To klient, który wie o istnieniu produktu i rozwiązania, które mu oferujemy. Jest gotowy do jego zakupu i często staje się klientem, który poleci nas swoim znajomym i współp...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!