Ergonomiczne i ekologiczne biuro – czyli jakie?

FACILITY

Biuro centrali Sodexo Polska w Warszawie przeszło gruntowny remont, który zakończył się w czerwcu 2024 r. Tworzeniu nowej aranżacji przyświecała idea przyjaznej, ergonomicznej i włączającej przestrzeni, która sprzyja współpracy, kreatywności i pozwala cieszyć się czasem spędzonym w biurze. O rearanżacji nowego biura opowiadają Anna Wyszomierska, Office & Operations Support Manager oraz Małgorzata Bachner, Regional Operations Manager, które nadzorowały całość prac nad nową przestrzenią.

Co się zmieniło w biurze Sodexo Polska?

AW:
Nasze biuro przeszło kompleksową metamorfozę. Odnowiona przestrzeń została podzielona na kilka stref w odpowiedzi na różnorodne potrzeby użytkowników. Pojawiła się zarówno strefa do cichej pracy w salach, jak również strefy do spotkań grupowych w mniej formalnej atmosferze – na kanapie, którą można oddzielić kotarą od pozostałej przestrzeni. Zamontowane zostały także budki telefoniczne, które umożliwiają m.in. indywidualne odbycie telekonferencji bez zakłócania pracy pozostałych osób wokół. Sale konferencyjne zostały wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny, umożliwiający pracę hybrydową. Naturalna kolorystyka wystroju uczyniła wnętrze bardziej przytulnym i kameralnym.

Często o biurach mówi się, że są ergonomiczne? Co to znaczy w praktyce?

MB:
Ergonomiczne biuro to nie tylko miejsce pracy, ale przestrzeń, która...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy