Po wiedzę i naukę do… centrum handlowego?

ZARZĄDZANIE
Od czasu, gdy w latach 90-tych XX wieku w Polsce zaczęły powstawać pierwsze centra handlowe, wiele się zmieniło.

Jak pokazują wyniki badania, przeprowadzonego przez SW Research*, niemal 70 proc. Polaków odwiedza centrum handlowe przynajmniej raz w miesiącu lub częściej i łatwo się do niego przywiązuje. Coraz częściej do galerii wybieramy się nie tylko po zakupy i rozrywkę, ale również po wiedzę, czego przykładem może być rosnące zainteresowanie edukacyjnym wydarzeniem „Akcja Komunikacja”.

Obecnie centra handlowe mają być dla klienta miejscem, w którym będzie mógł się zrelaksować i odetchnąć od codziennych spraw. Jest to spore wyzwanie dla właścicieli c...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy