Koronawirus zatrzymał normalne funkcjonowanie lotnisk, hoteli, galerii handlowych, restauracji, biurowców i wielu innych miejsc. Wszystkie te obiekty funkcjonują wtedy, gdy są w nich ludzie, którzy będą spędzali w nich czas tylko wtedy, gdy będą czuli się bezpiecznie. Dlatego w Pakar Service sprzątamy nie tylko to, co widać. „Bądźmy bezpieczni” to zintegrowany program usług utrzymania czystości wraz z dezynfekcją w obiektach użyteczności publicznej.
Ze względu na udowodnione zdolności przetrwania wirusa w środowisku do kilku dni, pomieszczenia i obszary potencjalnie narażone na skażenie SARS-CoV-2, z uwagi na duży ruch ludzi, należy poddawać regularnym procesom dezynfekcji. Tylko regularne i konsekwentne działania prewencyjne, wplecione w codzienny proces sprzątania obiektów, dają możliwość ochrony klientów i pracowników przed zarażeniem się wirusem.
POLECAMY
W związku z tym Pakar Service wprowadził rozwiązania wspierające swoich klientów w walce o bezpieczeństwo podczas epidemii koronawirusa – w pakiecie naszych usług znalazły się dezynfekcja powierzchni i pomieszczeń jako element codziennego procesu utrzymywania czystości. Dla pełnego komfortu naszych klientów wprowadziliśmy 5 różnych poziomów dezynfekcji bazujących na częstotliwości oraz rodzaju dezynfekowanych powierzchni. Nie bez znaczenia jest także typ obiektu oraz natężenie panującego w nim ruchu.
Jak mówi dyrektor operacyjny Pakar Service – Łukasz Woźniak: „– Każdy klient jest inny i ma różne potrzeby. Zaprojektowany system w naturalny sposób uwzględnia różnorodność i specyfikę obiektów. Natomiast u wszystkich występują powierzchnie krytyczne – te, z którymi najczęściej wszyscy mamy kontakt”. Niezależnie od tego, czy jesteśmy pracownikiem, gościem hotelowym, klientem galerii handlowej, petentem w biurowcu, magazynierem czy sprzedawcą – wchodząc do zakładu pracy czy miejsc użyteczności publicznej chcemy mieć pewność, że wyjdziemy z nich zdrowi.
Dlatego tak kluczowe jest regularne dezynfekowanie wejść, klamek i pochwytów, wind i przycisków, włączników świateł, kranów, dozowników z płynem dezynfekującym, toalet, poręczy czy kuchni i dziesiątków innych miejsc. Nikt z nas nie chce się zastanawiać, czy robiąc kawę może bezpiecznie otworzyć kuchenną szafkę, by wyjąć kubek. Każdy z nas chce usiąść przy wolnym od zarazków biurku, rozmawiać przez nieskażony telefon, oprzeć dłonie o zdezynfekowany stolik w restauracji i bezpiecznie dotknąć tablicy informacyjnej w galerii handlowej.
W Pakar Service znamy wszystkie tajemnice właściwej dezynfekcji. Skrupulatnie pilnujemy by wszystkie przeprowadzone prace dezynfekcyjne w obiektach podlegały dokładnemu procesowi kontroli prawidłowości pracy.
Każdy pracownik ma wprowadzoną kartę pracy, kartę instruktażową z dezynfekcją, check listę najważniejszych czynności. Każdy obiekt podlega audytowi, prawidłowość działań jest zagwarantow...