Nowe projekty zmieniają układ sił na mapach handlowych miast.

ZARZĄDZANIE
Przebudowy oraz rozwój nowych formatów i ulic handlowych to nadal kluczowe trendy na polskim rynku. Wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – II kw. 2013”.

Przebudowy oraz rozwój nowych formatów i ulic handlowych to nadal kluczowe trendy na polskim rynku. Wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – II kw. 2013”.

Eksperci Jones Lang LaSalle podsumowali sytuację na polskim rynku nieruchomości handlowych na koniec II kw. 2013 r. oraz zaprezentowali trendy i prognozy rozwoju na nadchodzące miesiące. Najważniejsze wnioski płynące z raportu to:


• Podaż: szereg nowych projektów w planach i realizacji


Ok. 130 000 mkw. nowej podaży wzbogaciło rynek w pierwszej połowie 2013 r., z cze...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy