Back-office nieruchomości w firmach

PROPERTY

Kiedy częścią zasobów firmy stają się nieruchomości, presja na organizację back-office wzrasta – tym mocniej, im większą ich liczbą dana firma obraca.

Zgodnie z definicją mianem back-office określamy te procesy, które wspierają podstawowe działalności firmy:

  • administrację,
  • funkcje wspomagające podstawową działalność,
  • procesy pomocnicze.
     

Back-office jest więc wszystkim tym, co potrzebne, by nasz biznes prawidłowo funkcjonował. Tym samym jest on komplementarny z front-office, zwyczajowo bardziej rozproszonym i opartym na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Każda nieruchomość oznacza wiele działań wymaganych do jej utrzymania: rozliczeń, remontów, kontroli. Gdy ich liczba wzrasta, prawdziwym wyzwaniem staje się odpowiednie skoordynowanie nowych danych z ich dotychczasowym obiegiem w firmie. Aktualnie, kiedy model pracy rozproszonej jest normą, zarządzanie nieruchomościami nierzadko ma miejsce poza siedzibą firmy.

Praca zdalna ma także swoje wady i wymaga odpowiedniego dostosowania się ze strony zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jak więc odpowiedzieć na potrzeby i wyzwania, by obie strony były zadowolone?

Dobrym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu ERP enova365. To nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie do zarządzania, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów w większ...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy