Dołącz do czytelników
Brak wyników

PROPERTY

17 września 2018

Wstań od biurka

0 120
Anatomia pracy według eksperta Kinnarps

Siedź, ale nie nieruchomo

POLECAMY

Najlepszy sposób siedzenia, to częsta zmiana pozycji. Zapomnijmy o jednej, prawidłowej pozycji siedzącej, do której powinniśmy dążyć. To mit. Nie ma nic złego w siedzeniu przez pewien czas, gdy dbamy o zróżnicowaną i aktywną pozycję ciała. Dlatego dobrze jest mieć w pracy do dyspozycji fotel obrotowy (np. Capella z firmy Kinnarps), który przystosuje się do ruchów naszego ciała i umożliwi wygodne siedzenie w wielu różnych pozycjach, dostosowując się do różnych zadań

Zrób sobie aktywną przerwę

Ważne, aby co jakiś czas robić sobie aktywną przerwę – łagodne napięcie mięśni przyczynia się do wielu pozytywnych procesów w organizmie. Chwila przerwy wcale nie musi oznaczać pasywnego odpoczynku. Wręcz przeciwnie. Poruszając się, aktywizujemy mięśnie, co stanowi zaczątek wielu korzystnych dla zdrowia procesów. Wskazane są przerwy co godzinę – nie tylko dla relaksu, lecz po to, aby pozostawać aktywnym w ciąg dnia. Wyniki badań potwierdzają jak ważny jest ruch w godzinach pracy - ponieważ niestety ćwiczenia i inne rodzaje aktywności fizycznej nie w pełni niwelują negatywne skutki codziennego, długotrwałego przebywania w pozycji siedzącej.

Wstań dla zdrowia

Większość ludzi spędza zbyt dużo cz...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałów pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy