Prawdę mówiąc, obiekt obiektowi nie jest równy. Inaczej dba się o porządek w biurowcu czy w centrum handlowym, a inaczej w firmie produkcyjnej. Wciąż możemy spotkać się z dyżurami pracowników, którzy wspólnie dbają o czystość w obiekcie. Jednak z HR-owego punktu widzenia może to negatywnie wpływać na morale, jedność i motywację do dalszej pracy. Dlaczego?
Sprzątanie nadal jest kojarzone z degradacją w obowiązkach pracowniczych. Stąd tak wiele osób stara się go unikać, przez co wspólne dbanie o czystość nie będzie do końca możliwe. Umycie kubków czy przygotowanie biurka powinno leżeć w zakresie aktywnoci pracowników, ale odkurzanie czy zmycie podłogi może spowodować pierwsze konflikty i nieporozumienia już na etapie tworzenia grafików. Rozwiązanie?
Skorzystanie z usług utrzymania czystości, które oferują zewnętrzne firmy. Jak dobrać właściwego partnera? Przedstawiamy sprawdzony sposób weryfikacji.
KROK 1. – określenie potrzeb
Rocznie w same...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!