Serwis i jego znaczenie – okiem eksperta Novoferm

INVESTMENT & CONSTRUCTION

Bramy przemysłowe, systemy przeładunkowe i drzwi techniczne wymagają regularnego serwisowania. Warto o tym pamiętać, nabywając produkty konkretnego producenta, ponieważ wsparcie posprzedażowe – w tym serwisowe – jest równie ważne, jak doradztwo serwisowe i prawidłowy montaż. O tym, jak odpowiednie serwisowanie produktów i utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym wpływa na dalszą eksploatację, oraz jak wygląda budowanie wsparcia serwisowego, opowiada Jakub Pomagier – dyrektor ds. operacyjnych w Novoferm Polska.

Novoferm jest uznanym producentem bram przemysłowych, drzwi technicznych i produktów wspierających bezpieczny przeładunek towarów. Na polskim rynku działamy od ponad 30 lat – w tym czasie budowaliśmy naszą markę i renomę nie tylko na podstawie dobrej jakości produktów, ale także usług serwisowych, które sukcesywnie poszerzaliśmy i wzmacnialiśmy. W trzy dekady powstały nie tylko dwie fabryki Novoferm, ale także sieć serwisu i dystrybucji, która swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Stworzyliśmy jeden z największych serwisów tego typu w Polsce oparty na stałym i doświadczonym zespole technicznym, dzięki temu klienci otrzy...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy