Santander Bank Polska po sukcesie Work Cafe z kolejnymi jednostkami w Olivia Centre

Administration&Business

Pionierski projekt Work Cafe łączy w sobie kawiarnię, przestrzeń coworkingową i placówkę bankową w jednym. To jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie na co dzień przyciąga do pracy i odwiedzin placówki banku przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów, dla których przygotowane zostały komfortowe warunki do pracy, spotkań i punktów obsługi klienta, w których mogą również zarządzać firmowymi finansami. To wszystko działa równolegle z placówką obsługi klienta indywidualnego, umów leasingowych oraz doradcami ds. kredytów hipotecznych.

Santander Bank Polska swoje pierwsze biura w Olivia Centre otworzył dwa lata temu. Jest to  nowy rodzaj placówki bankowej, oferującej klientom miejsca do pracy z salą współdzielonych biurek, salę spotkań oraz wyposażeniem biurowym, które oferuje większość przestrzeni coworkingowych. Work Cafe bardzo szybko zyskało na popularności, przyciągając nie tylko komfortowymi miejscami pracy, ale również doskonałą kawą i drobnymi przekąskami. Szybko stała się jednym z najpopularniejszych miejsc spotkań i pracy. W sezonie dodatkowo oferuje miejsca pracy na leżakach przygotowanych na zielonym patio Olivia Centre.
 


W lipcu do Olivia Centre przeniosły się kolejne działy banku takie jak Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego Północ, Centrum Obsługi Klienta Biznesowego, tworząc miejsce kompleksowej obsługi klientów. Bliskość Oddziału i nowo przeniesionych jednostek pozwala na kompleksową obsługę klienta i zapewnienie najwyższych standardów dzięki nowoczesnej przestrzeni Olivia Centre i wyjątkowemu konceptowi WorkCafe Santander Bank Polska – mówi Krzysztof Piskorski, dyrektor 1 Regionu w Gdańsku. W nowych biurach klienci mogą skorzystać z przestrzeni do spotkań, pracy i wiedzy specjalistów bankowych z różnych dziedzin.
 


Placówka Work Cafe od pierwszych dni działania stała się prawdziwym przebojem i wciąż cieszy się dużą frekwencją dzięki swojemu unikalnemu podejściu do działalności bankowej – mówi Katarzyna Szymańska, Dyrektor Działu Resident Relations Olivia Centre. Oddział ma już swoich stałych użytkowników, ale równie często korzystają z niej miłośnicy dobrej kawy i wolni strzelcy, którzy odbywają tam swoje spotkania z klientami, pracują czy po prostu spotykają się ze znajomymi. Wierzymy, że nowe możliwości, jakie wprowadza Santander Bank Polska przyciągną do naszej przestrzeni nowych gości, którzy przy tej okazji poczują się zachęceni do korzystania również z innych rekreacyjnych i zawodowych propozycji Olivia Centre.

Przypisy