Wzrost popularności polskich parków handlowych – współczesne trendy konsumenckie i zmiany rynkowe
Współczesny rynek konsumencki ulega dynamicznym przemianom, co bezpośrednio wpływa na rosnącą popularność parków handlowych. Zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej rezygnują z odwiedzania dużych galerii handlowych na rzecz mniejszych, lokalnych obiektów, lepiej dopasowanych do ich preferencji i wymagań, prowadzą do pojawiania się nowych możliwości inwestycyjnych. Kluczowym elementem sukcesu parków handlowych jest odpowiedni dobór najemców, czyli tzw. tenant mix, który pozwala stworzyć atrakcyjne, łatwo dostępne i funkcjonalne centra handlowo-rozrywkowe. Obiekty tego typu oferują szeroki zakres usług. W ich strukturze branżowej znajdują się między innymi: siłownie i kluby fitness, punkty gastronomiczne, dyskonty przemysłowo-tekstylne, operatorzy spożywczy, drogerie oraz sklepy z artykułami RTV i AGD, a także salony kosmetyczne czy usługi z zakresu zdrowia i well-beingu, które przyciągają klientów poszukujących alternatywy dla masowych centrów handlowych. Zróżnicowany i atrakcyjny dla klienta tenant mix, a także odpowiedni dobór marek sprawia, że parki handlowe stają się miejscami kompleksowej obsługi, dostosowanymi do potrzeb lokalnych społeczności.
Jednym...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!