W ostatnich latach obszarem branży FM, w którym można zaobserwować trend umacniania się outsourcingu usług, jest segment klienta sieciowego, który charakteryzuje się dużą liczbą rozproszonych geograficznie lokalizacji takich jak budynek/oddział/sklep/budowla obsługiwanych przez wyspecjalizowane zespoły mobilne. Odpowiadając na potrzeby rynku, spółka General Property Sp. z o.o.
z początkiem 2019 r. nabyła 100% udziałów w spółce OPCO Sp. z o.o., która od lat specjalizuje się w obsłudze klientów sieciowych.
Posiadanie zespołu liczącego ponad 200 pracowników mobilnych daje olbrzymie możliwości, jednak z drugiej strony stanowi duże wyzwanie operacyjno-logistyczne.
Do najsilniejszych zalet posiadania takiej struktury należy zaliczyć:
Możliwość kompleksowej obsługi dużych klientów sieciowych na terenie...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!