Dołącz do czytelników
Brak wyników

FACILITY

21 marca 2020

NR 3 (Czerwiec 2019)

Misja Szkolenie Real Estate Management zakończona powodzeniem

0 142

Za nami już IX edycja Szkolenia Real Estate Management, która odbyła się 22–23 maja w Krakowie w hotelu Qubus. W tym roku temat przewodni brzmiał „Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi – wyznania jutra i dziś”. Wydarzenie po raz drugi w historii organizacji zostało podzielone na dwie sprofilowane ścieżki tematyczne: centra handlowe i biurowce. 

POLECAMY

 

Wydarzenie rozpoczęło się od części wspólnej, podczas której omówiono kilka aspektów, takich jak „Ekologia w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi“ (dr Tomasz Jeleński, PLGBC), „Walka o energię“ (Piotr Krysik, KAPE), „Usługi czystości” (Piotr Słomka). Ostatnia prelekcją w tej części było wystąpienie Krzysztofa Koguta, redaktora naczelnego „Real Estate Managera”, który mówił o znaczeniu roli w organizacji facility coordinator managera. Po lunchu w sali Biurowce Kinga Dzwonnik z Kwiatów dla Biura opowiadała o biophilic design i roślinności w przestrzeni biurowej. Następnie swoją wiedzą z uczestnikami podzieliła się Karina Kreja z Kinnarps Polska. Jej wystąpienie „Idealne biuro w zasięgu ręki“ zostało poświęcone m.in. aktualnie zmieniającym się realiom w codziennej pracy biurowej i potrzebom pracowników. Osobną prelekcję poświęciliśmy akustyce w przestrzeni biurowej, którą szczegółowo przybliżył Marcin Rosak z firmy Nyquista. Po krótkiej przerwie swoją prelekcję o najczęściej powtarzanych mitach dotyczących aranżacji biurowej wygłosił Zbigniew Kostrzewa, założyciel pracowni architektonicznej InDesign.

Z kolei w ścieżce Centra Handlowe swoje wystąpienia mieli: Wincenty Zawadzki, brand manager w NEINVER, który pokrótce przedstawił metody pomiaru efektywności działań marketingowych w centrach handlowych, a następnie zajęcia o bezpieczeństwie w obiektach komercyjnych poprowadził Grzegorz Cieślak z Collegium Civitas, który przedstawił m.in. praktyczne rozwiązania z radzeniem sobie z atakami terrorystycznymi

Grzegorz Gałka, prezes zarządu FM Solutions Sp. z o.o.

Techniczna obsługa nieruchomości wymaga od specjalistów z branży FM ciągłego podnoszenia kwalifikacji, znajomości nowinek technologicznych, zmian w prawie i oczekiwaniach klientów. W FM Solutions zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego przeglądamy uważnie oferty szkoleń i stale rozwijamy kompetencje naszej kadry specjalistów. Jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami technologicznymi i rynkowymi.

Dzięki temu nasi klienci mogą zawsze liczyć na obsługę na najwyższym poziomie.

Wybraliśmy szkolenia Real Estate Management, bo adresowane są do profesjonalistów w branży, są skondensowane i nastawione na realne korzyści uczestników. Z punktu widzenia FM Solutions dobrym rozwiązaniem była dwudniowa formuła szkolenia, pozwalająca optymalnie podzielić czas pomiędzy intensywne sesje wykładowe i warsztatowe oraz wieczorne spotkania integracyjne. Dzięki temu mieliśmy okazję do bezpośredniej wymiany informacji i doświadczeń z kolegami z branży oraz nawiązywania relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.

Nasza organizacja, zauważając potencjał szkoleń Real Estate Management, przyjęła rolę partnera tego wydarzenia. Mamy nadzieję, że uczestnicy szkolenia uznają je za wartościowe, że zdobyli wiedzę, którą będą mogli efektywnie wykorzystać w codziennej praktyce.

 

Wieczorem, po zakończeniu zajęć uczestnicy mieli okazję do wspólnej integracji w restauracji Plac Nowy 1, gdzie czekało na nich m.in. 6 przygotowanych torów do gry w kręgle.

Drugi dzień wydarzenia również pozwolił uczestnikom na zdobycie solidnej porcji wiedzy. Ścieżkę biurową rozpoczęły Anna Muszyńska-Gniado i Kinga Antosik z BNP Paribas Real Estate Poland ze swoimi wystąpieniem „Pokolenie Z jako nowi użytkownicy budynków biurowych“, a zaraz po nich praktycznymi wskazówkami dotyczącymi zarządzania zmianą w biurze podzieliła się Aleksandra Radomska, która na co dzień pracuje jako administration manager w Allegro.pl. Tuż po krótkiej przerwie na scenie pojawiała się Dominika Zielińska z Workplace Solutions, aby poruszyć tematy związane z odpowiedzialnością społeczną i budowaniem przestrzeni biurowej, czyli jak projektować ją dla osób z niepełnosprawnościami i z czym wiąże się ekologiczne biuro.

mgr inż. Ilona Wojdyła, project manager Dział Efektywności Energetycznej i OZE
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.


Obecny wzrost cen energii elektrycznej jest ostatecznym sygnałem dla właścicieli i zarządców nieruchomości do podejmowania działań związanych z racjonalizacją zużycia energii. Tylko poprawa efektywności energetycznej pozwoli ograniczyć skutki podwyżek i tym samym utrzymać koszty eksploatacyjne na dotychczasowym lub przynajmniej zbliżonym poziomie. Podczas tegorocznego szkolenia REM eksperci Krajowej

Agencji Poszanowania E...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałów pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy