JLL skomercjalizuje portfolio budynków biurowych PATRIZIA

PROPERTY News

PATRIZIA, wiodący partner w zakresie globalnych aktywów nieruchomości, wybrała JLL na agenta odpowiedzialnego za komercjalizację portfela ośmiu budynków biurowych o łącznej powierzchni ok. 65 000 mkw. Zespół JLL będzie współpracował z firmą MVGM, nowym zarządcą portfela PATRIZIA.

PATRIZIA posiada w swoim portfolio ponad 47 mld euro aktywów w zarządzaniu i ponad 400 klientów instytucjonalnych. Firma od 37 lat działa w Europie, sukcesywnie prowadząc ekspansję na inne kontynenty. Posiada 24 biura, w tym 19 na terenie UE oraz Wielkiej Brytanii i Irlandii, dzięki czemu pozycjonuje się na kluczowych rynkach nieruchomości. W ramach współpracy z JLL, firma skomercjalizuje budynki zlokalizowane w Warszawie i we Wrocławiu.

„Pierwszy kwartał kończymy nawiązaniem współpracy przy komercjalizacji ośmiu budynków biurowych, których łączna powierzchnia najmu to ok. 65 000 mkw. Bardzo cieszymy się, że to właśnie JLL zostało wybrane jako partner do obsługi wszystkich nieruchomości w Polsce należących do międzynarodowej firmy PATRIZIA. Budowanie relacji z właścicielami, zarządcami i najemcami biurowymi w tak dynamicznych czasach to duże wyzwanie, wymagające odpowiedniego doświadczenia i kompetencji. Tym bardziej dziękujemy naszemu klientowi za zaufanie”, mówi Michał Lis, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych, JLL.

Zarządcą nieruchomości biurowych należących do firmy PATRIZIA jest MVGM, które wspólnie z JLL będzie odpowiadało za kontakt z obecnymi i przyszłymi najemcami.

„Obsługa portfela nieruchomości to wyjątkowe wyzwanie biznesowe, przy którym, zwłaszcza w obecnych czasach, liczy się mocny know-how, doświadczenie i dostęp do najlepszych praktyk. Dlatego cieszymy się, że przy tym projekcie będziemy mogli współpracować ze sprawdzonym zespołem ekspertów JLL, który bardzo dobrze znamy, cenimy i z którym mamy już wypracowane metody działania. Nasz cel to zbudowanie mocnych relacji z obecnymi i potencjalnymi najemcami biurowców, wchodzących w skład portfolio oraz stworzenie strategii, która pozwoli na płynne funkcjonowanie w warunkach tzw. nowej normalności”, podsumowuje Katarzyna Jaśkiewicz, Client Account Director w MVGM. 

Przypisy