Automatyzacja, komunikacja, motywacja
Badanie „Innowacyjne środowisko pracy” przeprowadzone przez firmy Sodexo Polska i Antal International miało pokazać, w jaki sposób liderzy rynkowi wspierają innowacyjność w swoich organizacjach. Otrzymane wyniki unaoczniają, że zwrot ku innowacyjności jest zjawiskiem coraz bardziej powszechnym w naszej „nowej rzeczywistości” i można już wskazać główne kierunki tych przemian.
Pierwszym z nich jest automatyzacja. Firmy coraz chętniej sięgają po automatyzację i digitalizację procesów, choćby po to, by skrócić czas wykonywania niektórych zadań, a tym samym zwiększyć wydajność zespołu. Automatyzacja pozwala również lepiej zadbać o jakość produktów czy usług dzięki powtarzalności i eliminacji błędów wynikających z działania człowieka. Aż 30% przedsiębiorców inwestuje w innowacyjne rozwiązania właśnie po to, by upraszczać procesy i zarządzać zasobami w optymalny, efektywny sposób.
Drugą sferą, w której innowacje mają kluczowe znaczenie, jest komunikacja. Prawie co trzeci respondent podkreśla, że dąży do usprawniania modelu komunikacji wewnątrz firmy. Zmiany te wymusiła pandemia i związane z nią pojawienie się i rozpowszechnienie nowych modeli pracy (zdal...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!