Home staging – przykra konieczność czy najbardziej skuteczna metoda sprzedażowa?

RESIDENTIAL

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne oferty na portalach ogłoszeniowych podobają się natychmiast, inne natomiast są antyreklamą samych siebie? Czy słyszałeś podobne słowa do tych: „po co będę inwestował, skoro ja chcę przecież sprzedać mieszkanie”? A może sam uważasz, że inwestycja w nieruchomość, której chcesz się pozbyć, to przesada?

Jeśli na co najmniej jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco – to jestem przekonana, że nie poznałeś jeszcze wyjątkowych korzyści zastosowania home stagingu. Jednak abyś mógł zrozumieć, o co tak naprawdę chodzi, zacznę od początku.

Barb Schwarz, amerykańska miłośniczka teatru i pośrednik nieruchomości, 52 lata temu potraktowała dom, który nie chciał sprzedać się przez kilka lat, jako scenę. Poukładała w nim przedmioty, posprzątała, poprzekładała meble i sprzedała go w bardzo krótkim czasie. I tak narodził się home staging.

Czym jest home staging?

Home staging to sztuka profesjonalnego przygotowania nieruchomości do szybkiej, skutecznej i zyskownej sprzedaży lub najmu. To nie tylko modne hasło związane z designem, ale klucz do uwolnienia pełnego potencjału nieruchomości.

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz i jest ono absolutnie kluczowe. Nie trzeba być wielkim ekspertem, aby wiedzieć, że dobre przygotowanie domu może w istotny sposób wpłynąć na jego potencjał sprzedażowy. Właściwe przygotowanie przestrzeni do sprzedaży może przenieść Twoją nieruchomość na wyższy poziom cenowy i pomóc kupującym zakochać się w Twoim wnętrzu od pierwszego wejrzenia.

Home staging polega na przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży w taki sposób, aby zainteresować nią jak...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy