Czym kierowaŽ? siŽ? przed wynajŽ?ciem powierzchni biurowej?

PROPERTY
ZarzŽ?d firmy decydujŽ?cej siŽ? na wynajem powierzchni biurowej powinien zadaŽ? sobie kilka istotnych pyta‘? przed podpisaniem umowy.

Od odpowiedzi na te pytania zale‘•y od piŽ?ciu do o‘?miu nastŽ?pnych lat dzia‘?alno‘?ci firmy zarĆˆwno pod wzglŽ?dem finansowym, jak i wizerunkowym. Zanim przejdzie siŽ? do dalszych szczegĆˆ‘?Ćˆw, warto zastanowiŽ? sie nad kwestiami, ktĆˆre przygotowa‘? Artur Sutor, partner, dyrektor Dzia‘?u Reprezentacji NajemcĆˆw Biurowych w Cresa Polska.

  • Kiedy zaczŽ?Ž? my‘?leŽ? o wyborze lokalizacji na biuro?

Moment rozpoczŽ?cia poszukiwa‘? idealnej lokalizacji jest bardzo istotny. Czas ma du‘•e znaczenie, poniewa‘• najemca potrzebuje go najpierw na zapoznanie siŽ? z rynkiem, wstŽ?pny wybĆˆr lokalizacji, a potem na negocjacje z wynajmujŽ?cym. Im wiŽ?cej miesiŽ?cy dzieli najemcŽ? od momentu, gdy bŽ?dzie potrzebowa‘? powierzchni biurowej „na ju‘•” i bŽ?dzie musia‘? zgodziŽ? siŽ? na proponowanŽ? stawkŽ? czynszu, tym mocniejszŽ? ma pozycjŽ? negocjacyjnŽ?.

W przypadku firm poszukujŽ?cych du‘•ej powierzchni biurowej, optymalne wyprzedzenie, z jakim nale‘•y zaczŽ?Ž? proces prowadzŽ?cy do podpisania umowy, to 2-3...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy