Odpowiednio zaplanowana i wdrożona strategia CSR może przynieść firmie wiele korzyści – od wizerunkowych po finansowe. Na pierwszą z wymienionych sektor hotelarski powinien zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego? Branża ta odpowiada obecnie za około 1% globalnej emisji dwutlenku węgla, a wartość ta będzie wzrastać wraz z jej rozwojem. Szczególnie duży wpływ na środowisko mają hotele z restauracjami, ponieważ zaplecze gastronomiczne wiąże się z generowaniem większego zużycia wody i energii oraz marnowaniem żywności. Tym bardziej istotne jest, by branża hotelarska uwzględniała strategię CSR i kreowała pozytywną zmianę na świecie.
Jakie korzyści dla hoteli płyną z CSR? To między innymi:
- większa rozpoznawalność marki,
- pozytywna reputacja firmy,
- wzrost sprzedaży i większa...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!