CSR w branży hotelarskiej i nie tylko – czy jest konieczny? Cz. II

PROPERTY

Wracamy do działań CSR w branży hotelarskiej. W tym artykule przyjrzymy się, co warto wdrażać w ramach działań CSR i dlaczego dobrze jest inspirować się przykładami działań z polskiego podwórka.

Odpowiednio zaplanowana i wdrożona strategia CSR może przynieść firmie wiele korzyści – od wizerunkowych po finansowe. Na pierwszą z wymienionych sektor hotelarski powinien zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego? Branża ta odpowiada obecnie za około 1% globalnej emisji dwutlenku węgla, a wartość ta będzie wzrastać wraz z jej rozwojem. Szczególnie duży wpływ na środowisko mają hotele z restauracjami, ponieważ zaplecze gastronomiczne wiąże się z generowaniem większego zużycia wody i energii oraz marnowaniem żywności. Tym bardziej istotne jest, by branża hotelarska uwzględniała strategię CSR i kreowała pozytywną zmianę na świecie.

Jakie korzyści dla hoteli płyną z CSR? To między innymi:

  • większa rozpoznawalność marki,
  • pozytywna reputacja firmy,
  • wzrost sprzedaży i większa...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy