Dołącz do czytelników
Brak wyników

Techniczne zarządzanie nieruchomościami typu hazmat
Usługi specjalistyczne dla stacji paliw

Artykuł | 21 marca 2020 | NR 3
0 117

CBRE Corporate Outsourcing to światowy lider w zakresie świadczenia usług Facility Management. Od ponad 10 lat obsługuje w Polsce największe międzynarodowe firmy z listy Fortune 500, ponadto nieprzerwanie jednego z liderów branży paliwowej – Shell Polska. Firma posiada blisko 420 stacji na terenie całego kraju, w tym ponad 374 stacji własnych. Głównym zadaniem firmy CBRE jest szeroko pojęte utrzymanie stacji własnych Shell (Maintanance), ale też ich modernizacja, przebudowa i rozbudowa. Firmy działające na rynku oczekują dziś kompleksowej obsługi na najwyższym poziomie przy jednoczesnej optymalizacji kosztów, którą CBRE jest w stanie zapewnić. Daje to im przewagę nad konkurencją i pozwala na tworzenie długofalowych relacji, czego najlepszy przykład stanowi współpraca z firmą Shell. 

Strategiczne wsparcie biznesu

Za każdym zrealizowanym projektem stoją ciężka praca i energia całego zespołu. Działalność CBRE opiera się przede wszystkim na doświadczeniu, zaangażowaniu oraz pasji pracowników do tego, co robią na co dzień. Zakres współpracy jest bardzo szeroki: od projektowania, poprzez dobór najwyższej jakości urządzeń, wykonawstwo, po obsługę istniejącej infrastruktury. Na etapie przygotowania budżetu na kolejne lata będziemy pełnić funkcję doradcy, pozwalającego zaplanować najbardziej optymalne opcje wdrożeniowe i zakupowe.

POLECAMY

– Współpraca z klientem takim jak Shell stanowi złożony proces, a wysoka jakość świadczonych na każdym etapie usług jest kluczowym elementem tego procesu – podkreśla Waldemar Górczak, Country Lead Regional Operation Manager w CBRE. 

Istnieje kilka ważnych aspektów obsługi tego sektora, gdzie fundament stanowią: bezpieczeństwo ponad wszystko, nowoczesność, sprawność urządzeń, czystość, widoczność, zadowolenie klienta i konsumenta.

Jeśli stacja jest bezpieczna, czysta i ma odpowiedni poziom utrzymania, klienci i konsumenci czują się na niej komfortowo. Sprawny, wydajny, w dobrej kondycji sprzęt powoduje, że najwyższy poziom obsługi połączony jest z wysoką jakością. Kiedy konsument ma styczność z takim wyposażeniem podczas wizyty, wpływa to na jego satysfakcję i chęć ponownego skorzystania z oferowanej w obiekcie usługi. Zadbany podjazd, stacja, sklep, dobrze działające oświetlenie sprawiają, że wizyta konsumentów przebiega sprawnie, bezproblemowo, a oni sami czują się docenieni i szanowani.

Te i wiele innych elementów wpływają na zadowolenie konsumenta, od momentu kiedy wjedzie na stację, poprzez stanowisko do tankowania, przez płatność w sklepie, aż do opuszczenia obiektu, dlatego też naszym zadaniem jako partnera jest zapewnienie, aby takie wyposażenie było prawidłowo serwisowane, i aby konsument miał pozytywne doświadczenia skojarzone z wizytą na stacji Shell, a jego opinia i rekomendacja sprawiła, by na nią wrócił.

 

Serwis techniczny w każdym miejscu w Polsce

Naszą rolą jest serwisowanie i utrzymanie stacji paliw na najwyższym poziomie. Na kompleksowo prowadzoną działalność serwisową składają się: doradztwo techniczne, zakup i montaż urządzeń dozujących i pomiarowych, budowa infrastruktury, legalizacja urządzeń, przeglądy i konserwacje. Serwis stacji paliw obejmuje również: odmierzacze paliw, odmierzacze gazowe, systemy monitorowania zbiorników, instalacje technologiczne, zbiorniki, zawory, instalacje elektryczne, systemy CCTV, separatory, oczyszczalnie, myjnie samochodowe oraz odkurzacze. 

Stacje benzynowe to obiekty handlowe służące do detalicznej sprzedaży przede wszystkim paliw silnikowych. Działalność stacji może być również rozszerzona o różne usługi. Pracownicy narażeni są zatem na wiele czynników szkodliwych, uciążliwych, które wpływają na bezpieczeństwo ich pracy. Dużego znaczenia nabiera więc już samo bezpieczne zorganizowanie, zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa i ppoż., samej stacji paliw płynnych. 

Nasza gęsta i wysokiej jakości sieć serwisowa zapewnia klientowi skrócenie czasu napraw i tym samym zmniejszenie kosztów ponoszonych na bieżące utrzymanie obiektów. Nasi dostawcy i wykonawcy muszą przejść przez wymagający proces akredytacji, by zostać wpisanym na listę firm obsługujących Shell. Partnerzy ci są współodpowiedzialni za spełnienie powyższych aspektów podczas każdej wizyty serwisowej na stacji. Dla zapewnienia właściwego rozumienia wysokich standardów przez wszystkich pracowników serwisu CBRE w sposób aktywny szkoli zarówno pracowników swoich partnerów, jak i własnych. Przeprowadza również stosowne szkolenia, gdzie jednym z kluczowych wymogów jest zdanie egzaminu zwieńczonego uzyskaniem dokumentu zwanego „Paszportem Bezpieczeństwa Shell”, uprawniającego do wstępu na stacje paliwowe i rozpoczęcia jakichkolwiek prac remontowo-budowlanych.

Nasza gęsta i wysokiej jakości sieć serwisowa zapewnia klientowi skrócenie czasu napraw i zmniejszenie tym samym kosztów ponoszonych na bieżące utrzymanie obiektów. 

 

CSR u podstaw współpracy

Shell jest firmą odpowiedzialną społecznie, stawia bezpieczeństwo na pierwszym miejscu, a także priorytetowo traktuje ochronę środowiska. Z tego też powodu profesjonalizm firm, z którymi współpracujemy, uzupełniony jest przez kompleksowy system regularnych szkoleń dotyczących rygorystycznych regulacji z zakresu bezpieczeństwa, higieny pracy oraz środowiska (Heath Safety and Security Environment).

Umożliwiło to osiągnięcie wyniku ponad 1600 dni bez wypadku, tym samym przyczyniło się do osiągnięcia jednego z kluczowych celów Shell „Goal Zero” (Cel Zero), rozumianego jako zagwarantowanie bezwypadkowej pracy przy całkowitym zapobieganiu wyciekom substancji niebezpiecznych we wszystkich obiektach. Niekontrolowany wyciek paliwa, ropopochodnych olejów czy szkodliwych cieczy to realne ryzyko zarówno dla środowiska, jak i bezpieczeństwa pracowników oraz innych osób przebywających na zagrożonym terenie. To właśnie od szybkości reakcji często zależą skala zniszczenia oraz poniesione konsekwencje, także finansowe. 

Do obsługi stacji paliw, poza liczną współpracą z partnerami biznesowymi, mamy również własny, ekspercki zespół, składający się z kilkunastu doświadczonych techników mobilnych (Mobile Technicians) dysponujących wysokiej jakości sprzętem oraz własną flotą pojazdów, rozlokowanych na terenie całego kraju, by optymalnie i w najkrótszym możliwie czasie dotrzeć z obsługą do wskazanej stacji.

 

Wsparcie Call Center dla obsługi projektu

Kolejnym niezwykle istotnym elementem w ciągłej obsłudze jest dostępny przez całą dobę kilkuosobowy zespół Call Center, na którym spoczywa wielka odpowiedzialność efektywnego skoordynowania prac oraz zapewnienia błyskawicznej reakcji na występujące zdarzenia awaryjne. W tym celu zaimplementowaliśmy najnowsze dostępne na rynku oprogramowanie, które pozwala na wzrost wydajności w obsłudze zleceń oraz zwiększa możliwości gromadzenia wszelkiego rodzaju danych technicznych. System on-line sprawia, że współpraca pomiędzy Call Center CBRE a serwisantami przebiega w bardzo efektywny sposób, a zasoby do usuwania usterek i awarii są zorganizowane tak, by nie generować strat czasowych (dojazdy) lub przestojów.

Głównymi zadaniami Call Center są: przyjmowanie zgłoszeń od pracowników st...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałów pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy