Dołącz do czytelników
Brak wyników

FACILITY

30 kwietnia 2021

NR 2 (Kwiecień 2021)

Securitas smartIN – nowa jakość w obsłudze gości

88

Zaskocz swoich gości komfortem, wygodą i możliwością automatycznej obsługi spotkań dzięki Securitas smartIN. Rozwiązanie pozwala na sprawne zarządzanie wizytą od momentu wysłania zaproszenia do jej zakończenia. Obsługa Securitas smartIN jest intuicyjna, zapewnia maksymalne ograniczenie czynności koniecznych do umówienia spotkania i systematyzuje cały proces. W zaproszeniu możesz zezwolić na wjazd, udostępnić miejsce parkingowe i nadać dostęp do określonych części biura. Goście korzystający z zaproszeń systemowych Securitas smartIN zyskują dużą wygodę i komfort, a zarządcy bezpieczeństwo, prestiż i bezobsługową realizację wizyt.

Jak to działa?

W oparciu o rozwiązania chmurowe, aplikacje mobilne i urządzenia IoT. A to oznacza, że oprócz usprawnienia procesu awizacji i zwiększenia wygody, usługa pozwala na szybkie wdrożenie i optymalizację kosztów. Securitas smartIN współpracuje z systemami Android i IOS, wszystkimi dostawcami poczty internetowej i przeglądarkami internetowymi obsługującymi standard HTML5.

Umów spotkanie

Wpisz dane gościa, określ termin i szacowany czas trwania spotkania – to ważny element, gdyż dbając o bezpieczeństwo Securitas smartIN nada uprawnienia tylko w tym czasie. Dane spotkania, takie jak adres i termin oraz kod dostępu, gość otrzyma automatycznie mailem lub smsem, a system zsynchronizuje terminy w kalendarzach.

Podanie w zaproszeniu numerów rejestracyjnych pojazdu gościa pozwala na automatyczny wjazd oraz rezerwację miejsca parkingowego na czas trwania spotkania. Numery rejestracyjne pojazdu mogą być zmienione przez gościa w dowolnym momencie. Gość może też anulować spotkanie wybierając taką opcję w zaproszeniu.

Wizyta

Gość awizuje swoje przybycie za pomocą otrzymanego wcześniej kodu QR korzystając z bezobsługowego stanowiska Securitas smartIN. W momencie awizacji, gospodarz spotkania otrzymuje przez aplikację mobilną powiadomienie o przybyciu gościa. W zależności od zdefiniowanych w zaproszeniu uprawnień, gość po potwierdzeniu swojego przybycia, może otrzymać dostęp do określonych części obiektu.

Bezpieczeństwo

Moment awizacji jest równoznaczny z wpisaniem gościa na budynkową listę ewakuacji. Po zakończeniu spotkania zeskanowanie kodu w terminalu Securitas smartIN wypisuje gościa z listy ewakuacyjnej i automatycznie blokuje przypisane uprawnienia.
 


Dla kogo:

  • biura,
  • miejsca ewidencjonujące gości,
  • miejsca, gdzie umawiane są spotkania.

Korzyści gospodarza:

  • optymalizacja kosztów pracy recepcji,
  • usprawnienie i przyspieszenie obsługi gości,
  • synchronizacja kalendarzy,
  • zarządzanie przez aplikację mobilną,
  • zarządzanie przez stronę internetową,
  • przypisanie uprawnień do konkretnej osoby,
  • automatyczne powiadomienia o przybyciu gościa,
  • historia wizyt.

Korzyści zarządcy

  • szybka implementacja systemu,
  • raporty i statystyki,
  • optymalizacja zarządzania miejscami parkingowymi,
  • podniesienie poziomu bezpieczeństwa,
  • optymalizacja kosztów obsługi recepcji,
  • obsługa gości obcojęzycznych.

Korzyści gościa:

  • intuicyjna obsługa,
  • synchronizacja kalendarza,
  • powiadomienia o spotkaniu,
  • automatyczne otrzymanie przypomnienia o spotkaniu,
  • automatyczne zezwolenie na wjazd,
  • rezerwacja miejsca parkingowego,
  • bezkontaktowa awizacja,
  • wybór języka obsługi,
  • wpis na budynkową listę ewakuacyjną.

Dowiedz się więcej o Securitas smartIN
https://www.securitas.pl/Uslugi/Securitas-smart/Securitas-smartin/
 

Przypisy