HAKO POLSKA: Serwis jako kluczowy element strategii rozwoju firmy

FACILITY

W styczniu 2025 r. HAKO POLSKA otworzyło dodatkową powierzchnię dla swojego serwisu w centrali w Krakowie. Jak widać, firma konsekwentnie realizuje założenia Prezesa Eduarda C. Kutymy, który od początku objęcia stanowiska w polskim oddziale zapowiadał, że serwis będzie jego głównym kierunkiem działania. Dlaczego właśnie ten aspekt działalności jest tak ważny dla niemieckiego producenta maszyn czyszczących? Pytamy samego Prezesa.

Zapowiedzi, które można było od Pana usłyszeć już w 2018 r., są konsekwentnie realizowane. Serwis HAKO POLSKA systematycznie zwiększa zatrudnienie, powierzchnia serwisu także się rozrasta. Dlaczego to tak ważne?

W całym kraju pracuje coraz więcej maszyn Hako. Aby sprawnie przeprowadzać przeglądy okresowe i dawać wsparcie klientom, musimy zwiększać zatrudnienie. Rozrastamy się, a rozwój firmy musi iść w parze z rozwojem usług serwisowych, aby nasze pracujące maszyny były pod stałą opieką serwisantów Hako. Ale to nie jedyny powód.

HAKO POLSKA już od kilkunastu lat specjalizuje się w regeneracji własnych maszyn. Mamy do tego doskonałe warunki. Wszystkie maszyny, które produkuje i sprzedaje Hako, są w naszej bazie i jesteśmy w stanie,...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy