5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

Administration&Business

Budowanie marki eksperta przysparza niektórym wiele obaw i wątpliwości. Najczęściej jest to strach przed dużymi kosztami i oceną. To tylko kropla w morzu dylematów, z jakimi spotykają się ci, którzy chcieliby zbudować silną markę. Przyjrzyjmy się kilku z nich i sprawdźmy, czy obawy są faktycznie uzasadnione.

Budowanie marki jest kosztowne

Wysokie koszty to jeden z najczęstszych powodów, dla których ludzie wzbraniają się przed profesjonalnym budowaniem marki. Prawda jest taka, że wysokość danych kosztów zależy w dużej mierze od nas i od etapu, na którym dana marka się znajduje.

Koszty budowania marki zależą od wielu czynników, między innymi od tego:

  • ile jesteśmy w stanie zrobić sami, a ile zadań musimy delegować,
  • czy zależy nam tylko na budowaniu rozpoznawalności, czy jednocześnie chcielibyśmy wspierać sprzedaż naszych usług lub produktów,
  • czy chcemy zbudować zespół wspierający nasze działania...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy