5 blokad, które powstrzymują przed budowaniem marki eksperta

Administration&Business

Budowanie marki eksperta przysparza niektórym wiele obaw i wątpliwości. Najczęściej jest to strach przed dużymi kosztami i oceną. To tylko kropla w morzu dylematów, z jakimi spotykają się ci, którzy chcieliby zbudować silną markę. Przyjrzyjmy się kilku z nich i sprawdźmy, czy obawy są faktycznie uzasadnione.

Budowanie marki jest kosztowne

Wysokie koszty to jeden z najczęstszych powodów, dla których ludzie wzbraniają się przed profesjonalnym budowaniem marki. Prawda jest taka, że wysokość danych kosztów zależy w dużej mierze od nas i od etapu, na którym dana marka się znajduje.

Koszty budowania marki zależą od wielu czynników, między innymi od tego:

  • ile jesteśmy w stanie zrobić sami, a ile zadań musimy delegować,
  • czy zależy nam tylko na budowaniu rozpoznawalności, czy jednocześnie chcielibyśmy wspierać sprzedaż naszych usług lub produktów,
  • czy chcemy zbudować zespół wspierający nasze działania, który będzie pracował dla nas na wyłączność, czy oddelegujemy zadania firmie zewnętrznej (agencji) lub fr...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałów pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy