Otwarcie Retail Parku Długosza 66 przy wsparciu zespołu konsultantów polskiej firmy doradczej

News

Retail Park Długosza 66 to kolejny zakończony sukcesem projekt konsekwentnie prowadzony przez zespołu Nuvalu Retail. Nowoczesny retail park realizowany przez TRIADA -DOM został otwarty w idealnym dla najemców okresie.

Galeria handlowa Długosza 66: inwestor, projektant, wykonawca

Po dwóch i pół roku pracy nad projektem, powstało nowoczesne miejsce handlowe przy ulicy Długosza 66 we Wrocławiu, o powierzchni ok. 5.000 m2, zaprojektowane z myślą o potrzebach mieszkańców.

Inwestorem i deweloperem parku handlowego Długosza 66 Retail Park jest TRIADA-DOM z Wrocławia. Firma realizuje inwestycje mieszkaniowe, domy i obiekty komercyjne od 1999 roku. Projektantem centrum handlowego Długosza 66 na Karłowicach jest wrocławska Grupa RB, która zaprojektowała do tej pory ponad 500 różnych obiektów w całej Polsce. Wykonawcą obiektu jest Daldehog Intl z ul. Ślężnej we Wrocławiu.

Retail Park Długosza 66 – rola Nuvalu w procesie

Zespół prowadzony przez Piotra Wasilewskiego był obecny we wszystkich etapach procesu. Doradcy Nuvalu odpowiadali od początku projektu za jego koncepcję komercyjną, ustalenie mixu najemców oraz negocjacje umów najmu z najemcami.

Nie ukrywam, że był to dla nas projekt pełen wyzwań. Dzięki dobrej współpracy z inwestorem i naszym wspólnym staraniom udało się doprowadzić do sfinalizowania negocjacji i otwarcia projektu w tak dobrym dla najemców momencie. Jesteśmy wdzięczni TRIADA-DOM za udzielone nam zaufanie. Z naszej strony po ponad 30 miesiącach wspólnej pracy mogę śmiało powiedzieć, że było warto – podsumowuje Piotr Wasilewski.

Sklepy w centrum handlowym na Kromera: Długosza 66

W galerii handlowej Długosza 66 na Karłowicach znajdują się popularne marki z różnorodną ofertą. Klienci mają do dyspozycji sklepy z elektroniką, odzieżą, drogerię, sklep sportowy oraz zoologiczny. Swoje kolejne sklepy we Wrocławiu otwierają sieci handlowe: Dealz, Action, Tedi, Maxi Zoo, KiK, Rossmann i Pepco.
 

Przypisy