Sześciu nowych najemców w centrach Gemini Park

News

Chociaż sezon urlopowy w pełni, w centrach należących do Gemini Holding nie ma wakacji od nowych otwarć. Obiekty właśnie wzbogaciły się o kolejnych najemców.

Centra Gemini Park nie ustają w rozwoju swoich ofert. Obecny rok pod tym względem jest niezwykle owocny, przynosząc trzem galeriom z portfolio krakowskiego holdingu ponad 20 nowych najemców na łącznej powierzchni około 17,5 tys. m kw. Nie inaczej dzieje się w wakacyjnych miesiącach - obiekty w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach zyskują łącznie 6 nowych najemców.

– Realizowana obecnie strategia leasingowa w dużej mierze koncentruje się na wzbogacaniu tenant-mixów Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów i Gemini Park Tychy. Z jednej strony, wprowadzamy nowe marki, często unikalne. Z drugiej, tworzymy przestrzeń do rozwoju dotychczasowym najemcom i ciekawym lokalnym konceptom, które decydują się na inwestycje w naszych obiektach – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

– To pozwala nam nie tylko na rozwój kluczowych dla pozycjonowania galerii segmentów oferty, ale także na dalsze umacnianie pozycji na lokalnych rynkach jako destynacji zakupowej nr 1 dla całych rodzin – dodaje. Ten rozwój widać w praktyce. Przykładem jest planowany debiut marki Marylin w bielskim Gemini Park. Nowy najemca już wkrótce zajmie tu lokal mający 54 m kw.

– Moda jest dziś jednym z filarów, w oparciu o który rozwija się Gemini Park Bielsko-Biała. To galeria rodzinna, ale z mocnym akcentem fashion, na który składa się ponad 40 lokali tej kategorii. Nowy sklep, oferujący m.in. bieliznę dla kobiet, mężczyzn i dzieci, dopełnia ten segment, sprawiając, że staje się on coraz bardziej kompletny – mówi.

Podobnie zresztą jest w Gemini Park Tarnów. W tym największym centrum handlowym we wschodniej Małopolsce jeszcze w sierpniu br. zadebiutuje mający 78 m kw. salon PITBULL West Coast. To już kolejny, po otwarciu m.in. HalfPrice i TK Maxx, nowy modowy akcent w tenant-mixie galerii. Co ciekawe, sieć wcześniej ulokowała się także w bielskim i tyskim obiekcie.

Segment fashion nie jest jednak jedynym, który się tu rozwija. W ofercie centrum pojawiła także Trafika z sieci Tabak Polska. To pierwszy najemca tej kategorii w obiekcie. Marka, oferująca m.in. prasę, wyroby z tytoniu, e-papierosy czy artykuły tytoniowe, zdecydowała się na wynajem 42 m kw.

W podobne metraże zainwestował także Prezent Marzeń, popularny brand mający w swojej ofercie aż 4800 atrakcji. Najemca ten niedawno zadebiutował niemal jednocześnie w Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy. Marka, wcześniej obecna na wyspach handlowych, wynajęła odpowiednio lokale o powierzchni 25 m kw. i 32 m kw.

– Najemcy obecni u nas na wyspach handlowych coraz częściej przenoszą się do lokali, tym samym poszerzając swoją działalność. Dla wielu z nich to ważna decyzja biznesowa, za którą stoi gruntowna analiza osiąganych na wyspie wyników, jak i pozycji galerii na lokalnym rynku. Cieszy nas, że młode brandy wybierają nas na partnera w tym rozwoju, dostrzegając tym samym potencjał naszych obiektów – mówi Head of Lease.

Ale nie tylko marki działające ogólnopolsko wchodzą do galerii Gemini Park, także lokalne koncepty, popularne wśród mieszkańców. Przykładem jest niedawne otwarcie mającej 72 m kw. piekarni i cukierni Niedźbała w Gemini Park Tychy. To pierwszy sklep brandu w Tychach. Oprócz galerii, Niedźbała ma także swoje punkty w Pszczynie, Czechowicach-Dziedzicach i Bielsku-Białej.

– Gemini Park Tychy to obiekt atrakcyjny zarówno dla dużych, sieciowych marek, ale także dla lokalnych, często rzemieślniczych brandów. Doskonała lokalizacja i skomunikowanie galerii, ale także popularność i pozycja lidera dla takich marek są niezwykle atrakcyjne. Zapewnia to udany debiut, ale także szybkie dotarcie do klienta, który poszukuje lokalnych produktów dobrej jakości– tłumaczy przedstawicielka leasingu.

Co sprawia, że centra Gemini Park są dziś magnesem dla marek? Joanna Zemczak, wskazuje 5 kluczowych czynników decydujących o potencjale leasingowym. – Przede wszystkim wszystkie trzy centra mają silną, stabilną pozycję lokalnych liderów. Każda z tych galerii stale też rozwija się i to zarówno w takich obszarach jak leasing, jak również inwestując w swoją przestrzeń. To tworzy naszym partnerom atrakcyjne otoczenie, w którym chcą się lokować – mówi.

– Nie bez znaczenia są także niezwykle szerokie i chłonne rynki konsumenckie, na których działają obiekty, a także wyniki, jakie centra osiągają, co z kolei jest zasługą szerokich, dopasowanych lokalnie ofert, ale także skutecznego marketingu. Ważne jest także bezpośrednie otoczenie. Każde z centrów Gemini Park położone w sąsiedztwie dużych kompleksów mieszkaniowych, co zapewnia stały i codzienny napływ klientów – dodaje.

Przypisy