Nowy COO Sodexo Polska

News

Nadzór operacyjny na wszystkimi kontraktami Sodexo Polska przejmie nowy COO. Od października 2023 r. na to stanowisko do firmy dołączył Łukasz Czak.

Aby sprostać ambicjom firmy, a także obecnym wyzwaniom i dynamicznym zmianom na rynku, Sodexo Polska rozwija swoje struktury. Do firmy dołączył nowy COO.

Łukasz Czak będzie sprawował nadzór operacyjny i odpowiadał za cały biznes Sodexo w Polsce. Będzie pracować nad realizacją strategii firmy, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych rozwiązań. W swojej roli skupi się zarówno na utrzymaniu bieżących klientów, jak i poszerzaniu portfolio o kolejne kontrakty.

- Bardzo się cieszę na ten nowy rozdział zawodowy, jakim jest bycie częścią zespołu Sodexo Polska. Widzę zdecydowany potencjał nadchodzącej współpracy. Jestem dumny, że mogę stać się częścią firmy, która ma silne fundamenty i 30-letnią historię na polskim rynku. Zdecydowałem się dołączyć do Sodexo, ponieważ od momentu pierwszego kontaktu czułem, że moje osobiste wartości są spójne z wartościami firmy. Od samego początku byłem przekonany, że jest to miejsce, w którym przede wszystkim liczy się człowiek, a takie podejście jest dla mnie szczególnie ważne - mówi Łukasz Czak, COO Sodexo Polska.

Łukasz Czak ma bogate doświadczenie w obszarze Facility Management, z którym jest związany od 2018 r. Poprzednio, jako Dyrektor Segmentu w jednej globalnych firm FM, odpowiadał za portfel klientów z branży przemysłowej. Jego ekspertyza skupiała się na obsłudze technicznej. Wcześniej pracował również w branży offshore oraz oil & gas, rozwijając się jako inżynier i manager zespołu w międzynarodowym środowisku. Ma także doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie budownictwa przemysłowego.

Ukończył studia na kierunku Elektroautomatyka na Uniwersytecie Morskim w Gdyni oraz Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Mieszka w Gdyni.

Marka Sodexo ma silną tradycję na polskim rynku Facility Management. W 1993 spółka uruchomiła swój pierwszy kontrakt w Polsce, aby po kolejnych trzech dekadach rozwoju stać się jedną z czołowych firm w branżach FM i Food w kraju. Dziś obsługuje 120 klientów w Polsce, służąc unikalną ekspertyzą o bardzo szerokim zakresie.

Przypisy