Warsaw Trade Tower wyznaczył trend w rebrandingu obiektów biurowych

INWESTYCJE
Warsaw Trade Tower (WTT) – ikona pionierskich rozwiązań wśród warszawskich biurowców po raz kolejny wyznacza trendy i zmienia się dla swoich najemców.

Nowe lobby, fortepian, sala aktywności, elektryczne samochody udostępniane bezpłatnie najemcom czy wspólna jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię to tylko niektóre z nowych udogodnień. Za wprowadzone zmiany odpowiada nieszablonowe podejście do rebrandingu, którego osią było employee well-being.

Rebranding Warsaw Trade Tower – najemca w centrum zainteresowania

Nieszablonowe podejście do najemcy i unikatowy na polskim rynku nieruchomości rebranding sprawiły, że Warsaw Trade Tower, jedna...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy