W CH rośnie znaczenie jakości powierzchni i placemakingu

INWESTYCJE
Podaż nowej powierzchni w centrach handlowych Europy niższa o 23%

W 2017 roku deweloperzy dostarczyli na rynek 3,8 mln m kw. nowej powierzchni handlowej – o 23% mniej niż rok wcześniej Na początku 2018 roku łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych Europy wyniosły 166,5 mln m kw., czyli powiększyły się w ubiegłym roku o 2,3% W latach 2018-2019 powstanie 6,6 mln m kw. nowej powierzchni

Z najnowszego raportu „European Shopping Centres”, przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, wynika, że tempo rozwoju centrów handlowych w Europie spowalnia – w 2017 roku oddano do użytku 3,8 mln m kw. nowej powierzchni, czyli o 23% mniej rok do roku.

Na początku 2018 roku łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych Europy wyniosły 166,5 mln m kw., co oznacza, że powiększyły się w poprzednich 12 miesiącach o 2,3% rok do roku. Zdecydowanie najwięcej powierzchni handlowej, bo aż 109,7 mln m kw., znajduje się...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy