Polski rynek handlowy - w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i koncepty

INWESTYCJE
Niewielki wzrost podaży w I kwartale 2016. W budowie są duże projekty w głównych aglomeracjach.

Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2016 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.

Całkowita podaż nowoczesnych powierzchni handlowych w Polsce wynosi 13 mln mkw., z czego na centra handlowe przypada 9,29 mln mkw., na parki handlowe - 1,45 mln mkw., na wolnostojące obiekty handlowe 2,07 mln mkw., a na centra wyprzedażowe 209 000 mkw.

– W I kw. do użytku oddano jedynie 24 500 mkw. nowej powierzchni handlowej, przy czym pierwsze trzy miesiące w roku nigdy nie obfitują w otwarcia. Rynek wzbogacił się o jed...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy