Polska firma digitalizuje restauracje KFC w Europie

INWESTYCJE
M4B, polski producent innowacyjnych rozwiązań digital signage, odpowiada za cyfryzację restauracji KFC należących do sieci AmRest.

Firma zrealizowała już największe europejskie wdrożenie menu board – w ciągu 3 lat zamontowała je w 600 restauracjach w Polsce i 9 innych krajach europejskich. Co więcej, w ciągu najbliższych lat M4B będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe.

M4B jest polskim producentem i dostawcą innowacyjnych rozwiązań digital signage (branża, która wykorzystuje cyfrowe nośniki do przekazu informacyjno-reklamowego). Komplek...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy