Podsumowanie 2016 roku i priorytety Carrefour na 2017 rok

INWESTYCJE
W ostatnim roku Carrefour kontynuował dynamikę wzrostu i zmian, wzmacniając swoją pozycję sieci multiformatowej i multikanałowej w Polsce.

W 2017 roku strategicznym celem rozwoju firmy jest omnikanałowość. Najważniejsze projekty w bieżącym roku to: projekt marketplace, usługi collaborative economy, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów.

EKSPANSJA MULTIFORMATOWA I MULTIKANAŁOWA

Carrefour Polska w minionym roku otworzył 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych.

W ubiegłym roku swoją działalność rozwinął sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce.

Ponadto, jesienią 2016 roku, pl zaoferował swoim klientom w Warszawie i w wybranych podwarszawskich miejscowościach, możliwość zamawiania suchych produktów spożywczych.

Carrefour rozwinął także aplikację Mój Carrefour, której jedną z podstawowych funkcji jest program lojalnościowy. Użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy