W 2017 roku strategicznym celem rozwoju firmy jest omnikanałowość. Najważniejsze projekty w bieżącym roku to: projekt marketplace, usługi collaborative economy, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów.
EKSPANSJA MULTIFORMATOWA I MULTIKANAŁOWA
Carrefour Polska w minionym roku otworzył 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych.
W ubiegłym roku swoją działalność rozwinął sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce.
Ponadto, jesienią 2016 roku, pl zaoferował swoim klientom w Warszawie i w wybranych podwarszawskich miejscowościach, możliwość zamawiania suchych produktów spożywczych.
Carrefour rozwinął także aplikację Mój Carrefour, której jedną z podstawowych funkcji jest program lojalnościowy. Użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!