W Atrium startuje innowacyjna aplikacja ShopFun

KOMERCJALIZACJA
Grupa Atrium, poszukując innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, wprowadza do swoich obiektów autorską aplikację mobilną ShopFun.

Spółce udało się połączyć w niej usługi lokalizacyjne, funkcje wspierające zakupy, elementy grywalizacji i system nagradzania. Aplikacja powstała, aby pełnić funkcję nowoczesnego narzędzia marketingu dla najemców, a dla klientów stać się wartościowym przewodnikiem i doradcą, dostarczając pozytywnych doświadczeń zakupowych i dodatkowych wrażeń podczas pobytu w centrum. ShopFun to nowa jakość w komunikacji pomiędzy markami znajdującymi się w centrum a klientami, łącząca bezpośrednio najemców obiektów Atrium i użytkowników aplikacji we w...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy