Szeroka czy unikalna? - oferta centrów handlowych w Polsce

KOMERCJALIZACJA
JLL bada atrakcyjność i unikalność oferty polskich centrów handlowych i określa atrakcyjność handlową poszczególnych miast pod względem obecności najbardziej znanych marek.

Międzynarodowa firma doradcza JLL opublikowała raport „Szeroka czy Unikalna? Badanie oferty polskich centrów handlowych”. To pierwsza taka analiza na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, określająca - za pomocą nowej metodologii - unikalność oferty poszczególnych obiektów oraz atrakcyjność poszczególnych miast pod względem dostępności marek.

Rozwój polskiego rynku nowoczesnych nieruchomości handlowych trwa nieprzerwanie od lat 90-tych. Na koniec I kw. 2015 r. w Polsce funkcjonowały 384 centra handlowe o łącznej powierzchni najmu niemal 9 milionów mkw., z czego w miastach o liczbie ludności powyżej 100 tys. mieszkańców – których dotyczy to badanie - jest to odpowiednio 278 centrów o powierzchni handlowej 7,3 miliona mkw.

Anna Wysoc

...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy