Międzynarodowa firma doradcza JLL opublikowała raport „Szeroka czy Unikalna? Badanie oferty polskich centrów handlowych”. To pierwsza taka analiza na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, określająca - za pomocą nowej metodologii - unikalność oferty poszczególnych obiektów oraz atrakcyjność poszczególnych miast pod względem dostępności marek.
Rozwój polskiego rynku nowoczesnych nieruchomości handlowych trwa nieprzerwanie od lat 90-tych. Na koniec I kw. 2015 r. w Polsce funkcjonowały 384 centra handlowe o łącznej powierzchni najmu niemal 9 milionów mkw., z czego w miastach o liczbie ludności powyżej 100 tys. mieszkańców – których dotyczy to badanie - jest to odpowiednio 278 centrów o powierzchni handlowej 7,3 miliona mkw.
Anna Wysoc
...Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!