Rośnie rola oferty sportowej Galerii Jurajskiej

KOMERCJALIZACJA
Bardzo dobre wyniki finansowe sklepów Galerii Jurajskiej i mocna pozycja centrum handlowego w regionie sprawiają, że poszczególni najemcy decydują się rozwijać tam swoją działalność. Kolejną marką, która zdecydowała się na taki krok jest 4F.

Aktywny Polak oczekuje oferty

Polacy stają się coraz aktywniejsi i bardziej wysportowani. Już co piąty Polak jest aktywny fizycznie w czasie wolnym – podaje Kantar Public.  Rosnąca popularność różnych aktywności np. biegania czy cross fit’u, pociąga za sobą także większe zainteresowanie ofertą sklepów sportowych, zwłaszcza sklepów z butami i ub...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy