Nowi najemcy i nowy koncept sprzedażowy w Atrium Promenada

KOMERCJALIZACJA
W Atrium Promenada powstało siedem pop-up storów. Są wśród nich sklepy znanych międzynarodowych marek, jak i polskich projektantów. Multibrandowe butiki otworzyli: GAVEL WARSAW, Super Story i Slowfashion.

Swój nowy koncept sprzedażowy uruchomił także Lorens & Wiktor. Z myślą o najmłodszych wystartowały pop-upy odzieżowe (Royal Kids, BETITO) oraz 
z zabawkami (Imaginarium). W planach Atrium są już kolejne otwarcia sklepów w tej formule. 

Pop-up story to odpowiedź na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, którzy chcą podnieść zaangażowanie klientów w markę i jeszcze bardziej otworzyć się na bezpośrednią relację z nimi, jak też klientów, którzy coraz częściej sięgają po niszowe produkty, poszukują asortymentu, który jest niepowtarzalny, a tym samym podkreśla ich indywidualizm i zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Cenią sobie bezpośredni kon...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy