Gemini Park: ciekawa oferta rozrywkowa galerii procentuje w wakacje

KOMERCJALIZACJA
Centra handlowe są coraz chętniej odwiedzane w wakacje. Większa ilość wolnego czasu skłania do dłuższych i częstszych zakupów, przyciąga także coraz bardziej pomysłowa oferta rozrywkowa.

Nie ma urlopu od galerii

Wakacje nie oznaczają urlopu od kupowania. Wręcz przeciwnie. Wraz z sezonem letnim Polacy ruszają na zakupy. Tylko od czerwca do sierpnia 2017 centra handlowe w Polsce zanotowały wzrost liczby klientów średnio o 3 proc. Największy skok przypadł na początek wakacji, aż o 5,4 proc. oraz na lipiec o 3,4 proc. Także obroty galerii w tym okresie były na plusie, zwłaszcza w sierpniu, kiedy zanotowano 2,2% wzrost - podaje ShopperTrak

– W wakacje mamy w...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy