Galeria Jurajska: będzie więcej oferty casual dining

KOMERCJALIZACJA
Oferta restauracji i kawiarni zaczyna pełnić coraz większą rolę w galeriach, nie tylko w świetle ustawy o zakazie handlu. Rozwój strefy food court podyktowane jest oczekiwaniem konsumenta i rynku.

Mocny rynkowy trend

Do 2025 roku aż 20% oferty galerii handlowych będą stanowić restauracje i kawiarnie – prognozuje JLL. Nic więc dziwnego, że centra handlowe w całej Europie kładą coraz większy nacisk zarówno na rozwój stref food court, jak również samej oferty gastronomicznej. Już dziś jej udział wynosi od 10% do 15% w tenant-mixie.

Powód? Tego oczekuje dzisiejszy klient. Ten nastawiony jest zarówno na dobrą ofertę handlową, nowe te...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy