7 miliardów zł przychodu i 1 milion metrów kw. powierzchni sklepów firmy LPP

KOMERCJALIZACJA
Polska firma odzieżowa zakończyła 2017 r. zdecydowanie na plusie. W ujęciu rocznym całkowita sprzedaż grupy wrosła o 17% i osiągnęła poziom 7 miliardów zł.

Powierzchnia wszystkich 1743 salonów LPP na świecie przekroczyła 1 milion m2. Dla porównania – można nimi wypełnić w całości nawet 15 największych galerii handlowych, takich jak warszawskie Złote Tarasy.

Mocna podstawa przychodów

Wzrost sprzedaży osiągnięto nie tylko przez otwarcia nowych salonów, ale przede wszystkim dzięki dobremu przyjęciu nowych kolekcji, w szczególności Reserved, Sinsay i Cropp. Świadczy o tym wysoki, dwucyfrowy wskaźnik sprzedaży dla sklepów porównywalnych w 2017 (10% r/r wg stosowanej w handlu miary LFL czyli Like For Like). Pomaga również...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy