Aby sprostać dynamicznym zmianom i wspierać realizację celów firmy, Sodexo Polska rozwija swoje struktury. Do Zespołu Dyrektorów dołączyła w lutym 2024 r. nowa HR Director.
Magdalena Rutkowska będzie odpowiedzialna za politykę personalną oraz nadzór nad zgodnością działań HR ze strategią firmy. W zakresie jej obowiązków są również: rekrutacja, opracowywanie oraz wdrażanie strategii szkoleniowej i rozwojowej, a także kompleksowa administracja kadrowa i płacowa.
- Cieszę się na ten nowy rozdział w mojej zawodowej ścieżce. Jest mi niezmiernie miło, że dołączyłam do firmy, dla której troska o zespół stanowi najważniejszy element działania. Stawianie ludzi w centrum to podejście, które łączy mnie z kulturą organizacyjną Sodexo, dlatego z satysfakcją myślę o nadchodzącej współpracy - mówi Magdalena Rutkowska, Human Resources Director.
Magdalena Rutkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze HR. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Szef Zespołu Kadrowo-Płacowego i HR Manager w DB Schenker. W Grupie Eurocash była współodpowiedzialna za budowanie roli HR jako partnera dla biznesu, politykę zatrudniania, wynagradzania i rozwoju pracowników oraz budowanie zaangażowania i satysfakcji pracowników. Pełniła także rolę Learning and Development Director w Carrefour Polska oraz Head of HRBP, Learning and Talent Acquisition w Grupie Empik.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym project managerem i coachem International Coaching Community.
Marka Sodexo ma silną tradycję na polskim rynku Facility Management. W 1993 spółka uruchomiła swój pierwszy kontrakt w Polsce, aby po kolejnych trzech dekadach rozwoju stać się jedną z czołowych firm w branżach FM i Food w kraju. Dziś obsługuje 120 klientów w Polsce, służąc unikalną ekspertyzą o bardzo szerokim zakresie.